onsdag den 17. december 2014

Klip en stjerne


Jeg har arvet en stor bunke gamle Bo Bedre fra 1970'erne. Det er fantastisk at bladre i dem og se sin barndom dukke op i glimt i form af patchwork og viklebatik.

I julenummeret fra december 1971, som er det år, hvor jeg blev født, faldt jeg over denne stjerne.


Jeg elsker papir og gemmer alt fra gavepapir til gamle poser. Denne her kommer fra et skønt sted i Bredgade her i København, som hedder MORMORS. Her kan man købe mormor-mad som kiksekage og pebermynteslik, og alle madvarer kommer i de skønneste, små papirsposer.



De har ligget i mine gemmer siden i sommer. Jeg synes, at de var lidt julede, så da jeg så den gamle Bo Bedre DIY (fra før det begreb overhoved var opfundet), så var det klart, at poserne skulle bruges til at lave stjerner af.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar