søndag den 4. november 2012

Nedtælling


Velkommen tilbage! Nu nærmer juletiden sig, og bloggen begynder så småt at røre på sig igen.

Jeg har en regel om, at jeg ikke må pynte op til jul før omkring 1. søndag i advent. Det er primært for min families skyld, som ikke er så store jule-elskere som mig. Men ingen regel uden undtagelser.

Jeg har fødselsdag i slutningen af oktober, og ikke sjældent sker det, at familie og venner forærer mig julepynt i fødselsdagsgave. Derfor har jeg besluttet, at den julepynt, som jeg får til min fødselsdag, godt må komme op og hænge allerede i begyndelsen af november.


Min kusine, som er ualmindelig skrap med et par strikkepinde, har strikket julekugler til mig efter Arne og Carlos' opskrifter - disse 2 skønne nordmænd, som frembringer de mest fantastiske ting i strik.


På mit nye studie har jeg mødt endnu en jule-elsker, Dorte. Dagen efter min fødselsdag dukkede denne lille fyr op af hendes taske. Nu sidder han på mit skrivebord og hygger sig.


Og i går dukkede endnu en ny juleting op i form af et perlejuletræ hjembragt til mig helt fra Sydafrika fra Anette, en forælder i min ældste søns klasse.

Så nu er juletiden så småt skudt i gang. Hold øje med bloggen og se flere skønne juleidéer. Husk også, at du kan følge med på bloggens Facebook side, du skal bare trykke 'Synes godt om', så bliver du automatisk opdateret, når der kommer nyt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar