tirsdag den 14. december 2010

So last year


.... sagde min søde kollaga og trofast bloglæser Maria, da jeg fortalte, at jeg igen i år har lavet snefnug af hvide rørperler og hængt dem i vinduet i min udestue.

Jeg fik idéen sidste jul, fordi jeg gerne ville have noget enkel pynt til de store vinduer i "mit værelse".

I år laver alle snefnug i hvide rørperler - nok næppe inspireret af mig - men det skal ikke forhindre mig i at gentage successen. Det var så godt som umuligt at opdrive hvide rørperler, men nu er jeg den lykkelige indehaver af 3.000 styk, og produktionen er godt i gang.

Mulighederne er uendelige og resultatet altid skønt!


Før strygning


Ups!


Færdig!

Jeg bliver glad, hver gang jeg kigger ud af vinduet i december og ser mine fine snefnug hænge der og minde om både jul og barndom.



Jeg tror, jeg laver et par stykker i lilla også, de kan vel hænge på juletræet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar